פתיחה של עסק חדש היא תקופה מאתגרת, בה העסק צריך לבנות בסיס יציב וחזק אשר עליו יוכל לבנות את פעילותו. הבסיס כולל לעתים רבות את אחד או יותר מהמרכיבים הבאים – קבלת מימון לפתיחת העסק או מימון מהון עצמי או משקיעים, תהליכים בירוקרטים שונים כדוגמת רישום העסק, וכן השכרה או רכישה של נכס בו יפעל העסק. אנחנו בחברת msn  נדלן מתמחים בנכסים מסחריים, ומציאת נכסים משתלמים כלכלית ללקוחותינו העסקיים.

נכס אשר מוחזק לפעילות עסקית מוגדר כנכס מסחרי, ויכול לשמש עבור עסק כדוגמת חנות או משרדים. הנכס חייב להתאים לפעילות העסק באופן הטוב ביותר, כך שהרוכש לא ייאלץ להשקיע סכום נוסף לשיפוצו והתאמתו לצרכי העסק. לדוגמא, אם מדובר בבית קפה, יכול להיות הרבה יותר משתלם לרוכש לחפש נכס מסחרי אשר פעל כבית קפה, ולחסוך סכום ניכר על שיפוץ והתאמת התשתיות.

חברת msn נדלן מסייעת ללקוחותיה העסקיים בכל התהליך, מחיפוש הנכס המתאים להם ביותר ועד סגירת עסקה משתלמת. אנחנו מודעים להוצאות הרבות הכרוכות בהקמה של עסק חדש, ולכן פועלים למצוא ללקוחותינו את הנכס המתאים ביותר בתקציב הנמוך ביותר. כמובן שישנם סטנדרטים מסוימים לכל בעל עסק חדש, ואנחנו עושים את מיטב המאמצים למצוא את הנכס התואם ביותר לסטנדרטים אלו.

מחפשים נכס מסחרי לעסק חדש ? פנו אלינו עוד היום וצוות msn נדל"ן ישמח לסייע לכם ולייעץ בכל הקשור לרכישה או השכרה של נכס מסחרי.